wtorek, 30 kwietnia 2013

Mangowy konkurs "na Majówkę"

Witajcie,
zgodnie z obietnicami zarzucam mangowy konkurs związany z recenzją komiksu "Acarya", którą znajdziecie pod tym linkiem.
Podczas czytania pierwszych trzech akapitów mojego tekstu można zauważyć kilka słów nawiązujących do popularnej polskiej piosenki wydanej w roku 2006. No i właśnie z nią związany jest dzisiejszy konkurs ;)

Jako nagrody przewiduję dwa "fanty" widoczne na fotografii:
1. Figurka Asuka Langley znanej czytelnikom z serii "Neon Genesis Evangelion" [wysokość około 5-6 cm] - bez folii;
2. Zeszyt 3/00 wydany przez wydawnictwo JPF.

Jak je zdobyć? Bardzo łatwo, wystarczy jedynie:

1. Polubić profil mojego bloga na facebooku - odnośnik znajduje się po prawej stronie [chyba że już polubiłeś/ polubiłaś];
2. Na adres mgos.gwara@gmail.com wysłać tytuł oraz wykonawcę [zespół] piosenki, o której wspomniałam w recenzji "Acaryi" w trzecim  [edit] CZWARTYM akapicie koncentrując się na bezproduktywności.

Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd i niniejszym przedłużam czas oczekiwania na odpowiedzi.

Na odpowiedzi czekam do 8.05.2013 do godziny 23:59.

Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania do dnia 10.05.2013 oraz powiadomiony drogą mailową.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.