piątek, 3 maja 2013

Super wyróżnienie

W dzieciństwie powtarzali mi, że brzydko jest się przechwalać - jednak nie potrafię siedzieć cicho, gdy dociera do mnie wiadomość, że moja recenzja komiksu Locke Superczłowiek została uznana za zwycięską w konkursie "Recenzenci tygodnia 22-28. kwietnia" na portalu lubimyczytac.pl.
Wyróżnienie nie lada, za pomoc w osiągnięciu sukcesu dziękuję moim rodzicom, bratu, wydawnictwu Waneko i wronom, które swoim krakaniem "uprzyjemniały" mi lekturę tego komiksu za pierwszym razem :)
I przede wszystkim dziękuję administracji serwisu :D Aż chce się pisać dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.