środa, 31 lipca 2013

Wakacyjny konkurs 2013

Hej,
kolejny wakacyjny miesiąc praktycznie za nami. Przeżyliśmy falę upałów, trochę deszczy, a wkrótce ja staję się rok starsza. Czyż to nie odpowiedni moment na konkurs?

Ano, zatem ogłaszam niniejszym, że rozpoczynam konkurs.

Do wzięcia są książki pochodzące z mojej prywatnej biblioteczki, czytane jednorazowo, stan bdb.

Zestaw 1:


Zestaw 2:


Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić fanpage bloga na facebooku [zakładka wysuwająca się z lewej strony],
2. W zgłoszeniu w komentarzu poniżej tej notki podać numer zestawu, o który chcesz się ubiegać,
3. W 2-3 zdaniach napisać [również w komentarzu] z czym ciekawym kojarzą Ci się wakacje 2013.

Nagradzam pomysły najbardziej kreatywne ;)
Konkurs trwa do 18.08.2013 do godziny 23:59. Wyniki pojawią się do dnia 23.08.

11 komentarzy:

  1. Zestaw numer 1 Tegoroczne wakacje kojarzą mi się z pająkami atakującymi w nocy, ślimakami chodzącymi po ścianach, pięknym naszym polskim morzem a także z wyprawą na kółeczko mojej córci do Szwecji. Jednym zdaniem kojarzą mi się z beztroską , radością i odpoczynkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Profil polubiony, wybieram zestaw 1, a wakacje 2013 już do końca życia kojarzyć mi się będą z krowami. Ze wstawaniem o 4.30 żeby je wydoić; z wyganianiem całej piętnastki na pastwisko; z wymiataniem im odchodów łopatą; z ucinaniem rogów wrastających się krowie w czaszkę; z podpijaniem ciepłego od dojenia mleka; z wielkimi, czarnymi krowimi oczami i minami wyrażającymi wiecznie zranioną niewinność. Z przeświadczeniem, że krowy są super i że coś takiego chcę robić w życiu, albowiem były to moje praktyki studenckie i utwierdziły mnie w przekonaniu, że dobrze studia wybrałam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw nr 1., Fanpage polubiony :)
    Wakacje 2013 kojarzą mi się przede wszystkim z moimi nowymi rudymi przyjaciółmi którzy o północy w lesie czaili się na mnie w trawie oraz z "królem skarpetek" który na stołówce codziennie robił nam różne wykłady (najbardziej pamiętny to ten o odpowiednim przyprawianiu gołąbków). Aż dziwne, że 14-letni chłopak zna wszystkie tajniki owijania mięsa i ryżu w kapustę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także profil lubię :)
    Jeżeli chodzi o zestaw, to numer 1 wydaje się być ciekawy.
    Boże, z czym kojarzą mi się te wakacje? Przede wszystkim z wielką paniką wymieszaną z ogromną dawką lenistwa. Panika wynika stąd, że za nic ze znajomymi nie potrafimy znaleźć odpowiedniego dla nas mieszkania w Krakowie, zaś lenistwo - czego raczej nie trzeba za bardzo tłumaczyć - z ogromnej, pochodzącej gdzieś z głębi ciała, przemożnej chęci wyciągnięcia się na łóżku z ciekawą książką, bądź z laptopem i naładowanym serialem. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wybieram zestaw pierwszy :)
    Wakacje 2013 podobnie jak innym komentującym kojarzą mi się głównie ze zwierzęciem. Dokładniej z żabą.
    Nieprzespane noce zawdzięczam właśnie gronie zwierzątek, które postanowiły co noc wychodzić na brzeg jeziora i dawać muszę przyznać okropne koncerty ;)
    Ponadto tegoroczne wakacje, ku mojemu zdziwieniu kojarzą mi się z upałem i udanymi wczasami. Cudowna letnia pogoda na pewno przez długi okres pozostanie w mojej pamięci.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło spełniam warunki:)
    Poproszę zestaw 1... Dziękuje ;p
    A z czym mi się kojarzą tegoroczne wakacje?
    Z ślęczeniem przy komputerze, nieznośnym upałem i rolą redaktora naczelnego. Z użeraniem się z grupą mangową (cholerne tałatajstwo), zbieraniem materiałów i burczeniem na wydawnictwa;p No może lepiej bym to ujęła na zasadzie burczymy na siebie wspólnie. I meritum sprawy. Kończenie powieści. Tak, skończyłam II tom z trylogii i jestem zachwycona. Dostałam setki komarów gratis i owadów nieznanego mi pochodzenia, wiedzących, gdzie mnie znaleźć w duszne noce (lecą szelmy do monitora). I tu nasuwa mi się żarcik o treści:
    "Pan X; Zabiłem 5 ciem!
    Pan Y; Ciem?
    Pan X: Papciem.
    Dziękuję za uwagę;)
    Pozdrawiam Stag.

    OdpowiedzUsuń
  7. Profil polubiony ;)
    Hmm interesujący wydaje się zestaw drugi :D
    Tegoroczne wakacje kojarzą mi się z ratownictwem, godzinami spędzonymi w lodowatym Bałtyku i... musztrą. Baczność, spocznij, baczność, spocznij przeplatane nauką holowania ludzi,próbami przywrócenia oddechu fantomowi oraz wymagającymi próbami by zostać ratownikiem WOPR-u Na obozie ratowniczym spęzdziłam cudowne chwile zwłaszcza, że trafiła się w porządku grupa ludzi, znalazłam tam też miłość i radość z surowej dyscypliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw 1
    Wakacje kojarzą mi się z książkami i lenistwem. Zawsze jest dużo czasu by zajrzeć do książek. A do tego można się wylegiwać na słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, ale to bardzo zainteresował mnie zestaw nr 1. :)
    Na FB lubię jako Justyna Dizzy S.

    Wakacje 2013 kojarzą mi się z nieprzebytym morzem, za którego horyzontem czeka na nas coś tajemniczego, co jest nieuniknione. Ten czas, niektórzy spędzili siedząc sobie na brzegu i marnując czas na ludzkie przyjemności, a inni - ci odważniejsi - wybrali się w daleką morską żeglugę, w literackie światy, o których pozostali mogą jedynie pomarzyć. Ci drudzy, choć nie przekroczyli horyzontu, to drogę do niego przebyli pełną przygód i westchnień, i teraz - z nową werwą - mogą wkroczyć w nieuniknione.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw numer 1
    Tegoroczne wakacje kojarzą mi się z... wymianami książek! W lipcu odkryłam kilka cudownych portali na ktorych mogłam się powymieniać (lubimyczytać lub rózne grupy na facebooku) oraz pozbierać punkty na kupno książek (finta). W te wakacje zdobyłam tyle cudownych książek (ponad 50) że aż chce mi się płakać ze szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pojawiły już się wyniki tego konkursu.

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.