piątek, 23 sierpnia 2013

Konkurs wakacyjny - wyniki

Witajcie, dzisiaj nadeszła pora na rozwiązanie Wakacyjnego Konkursu 2013.
Zatem,
tratatata! Werble! Zaczynamy!

Pakiet drugi, czyli obie części przygód Lucyfera Jonesa otrzymuje Weronika S.

Ciężko mi natomiast zdecydować komu przyznać w nagrodę pakiet numer 1, zatem postanawiam zdać się na wyrok Losu, który podobno jest ślepy, ale... Może coś z tego wyjdzie.

Każdemu uczestnikowi przypisuję numer, czyli:

1. Grzegorz Justyna Rojek
2. Darth Morrigan
3. trixie
4. Adrienne Sixx
5. Katarzyna Szewioła-Nagel
6. Weronika S
7. Anita Ochojska
8. Dizzy

Wchodzę na stronę http://www.random.org/ i po prawej stronie ustawiam wartości od 1 do 8. Naciskam "Generate" i...
"Inkluzja" i "Zefir" powędrują do trixie!


Obie laureatki mają 7 dni na przysłanie na mój adres mailowy mgos.gwara@gmail.com danych korespondencyjnych.

Śledźcie fanpage, z okazji przekroczenia magicznych 6 tysięcy wyświetleń Zapisków z Przypomnianych Krain szykuje się mały konkurs snajperski, w którym do wzięcia będzie pierwszy tom "Przedksiężycowych" Anny Kańtoch w wydaniu Fabryki Słów :)

6 komentarzy:

  1. no to mnie zaskoczyłaś :D

    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail wysłany, mam nadzieję, że doszedł, bo ostatnio jakieś problemy z pocztą na onecie :P

      Usuń
    2. Doszedł :) Wysyłam w poniedziałek :)

      Usuń
  2. dziękuję ;) mam nadzieję że mój e-mail też doszedł :) i gratuluję również dla trixie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki już są, jesteś błyskawiczna :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.