środa, 18 września 2013

Akcja Zaczytani.org

Hej, nie pochwaliłam się jeszcze, ale w ten weekend pojawię się na trzeciej edycji Targów Książki w Katowicach.


Jedną z akcji towarzyszących tej imprezie jest zbiórka książek dla dzieci będących pacjentami w szpitalach.

Oto, co o samej akcji pisze organizator:
>>Ty też możesz zostać Zaczytanym.  To proste!

Jeśli posiadasz w domu książki, które z radością czytałeś jako dziecko lub do których zaglądały Twoje pociechy możesz podarować je dzieciom i młodzieży przebywającej w szpitalach, na oddziałach dziecięcych bądź w innych ośrodkach pomocy społecznej.

Dzięki kampanii Zaczytani każde dziecko, które zostanie przyjęte na oddział dziecięcy otrzyma książkę, którą będzie mogło zabrać do domu. Celem akcji jest stworzenie w jak największej ilości szpitali bibliotek z wartościowymi książkami, dzięki którym dzieci i młodzież będzie mogła oderwać się choć na chwilę od choroby.

Jednym z punktów, w których będzie można przekazać książki będzie stoisko kampanii Zaczytani na Targach Książki w Katowicach, które odbędą się w Spodku już w najbliższy weekend!<<

Chcecie dowiedzieć się o tej akcji więcej? Odsyłam na stronę:

I w międzyczasie zerknę czy mam coś, co by się na oddanie dla dzieciaków nadawało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.