wtorek, 3 września 2013

Konkurs czterech szóstek

Lubicie konkursy? No kto ich nie lubi! Szczególnie, gdy można złapać perełkę taką jak "Przedksiężycowi" tom 1 Anny Kańtoch. Taki mój uśmiech w stronę czytelników :)

Jak można złapać ową książkę? Bardzo łatwo. Po lewej stronie macie licznik odwiedzin na moim blogu. Był po prawej, ale z lewej jest czytelniej. I co z tym licznikiem?
Ano, polujemy na wyświetlenie numer 6666. Już nie satanistycznie, ale wciąż pokazujemy magię liczb.

Tak więc osoba, która złapie wyświetlenie numer 6666 proszona jest o wykonanie screena i przesłanie go na mgos.gwara@gmail.com . Nie muszę dodawać chyba, że screen powinien zawierać zegar systemowy rejestrujący czas owego wyświetlenia. Nie bawmy się w podróbki, to łatwo wyłapać.

Nie trafiłeś/trafiłaś w wyświetlenie 6666? Może masz screen z numerem 6667 czy pokrewnym? Wyślij go do mnie. W przypadku braku trafienia "w dziesiątkę" nagrodę otrzymuje osoba ze screenem najbliższym do wymaganej przeze mnie liczby wyświetleń. W przypadku niemożliwości wytypowania zwycięzcy wylosuję szczęśliwca - nagrodę mam tylko jedną.
Jak widać, do wzięcia jest egzemplarz z autografem autorki ;)
Przypominam, że w konkursie mogą brać udział osoby, których adres korespondencyjny znajduje się na terenie Polski [studencki budżet niestety nie pozwala mi na wysyłkę książek za granicę].
Jeśli zwycięzca będzie z Warszawy, można będzie otrzymać ode mnie książkę osobiście po ustaleniu ;)

Tym razem nie wymagane jest lajkowanie strony bloga na facebooku [choć kliknięcia są miłym akcentem] ani posiadanie konta Google - jedynie skrzynki mailowej.

Wskazówka: wysyłajcie maile z potwierdzeniem odczytu - wtedy będziecie pewni, że dotarła do mnie wiadomość.

Edit: o godzinie 19:37 wybiły magiczne cztery szóstki. Niniejszym konkurs uważam za zamknięty.

6 komentarzy:

  1. ja to bym na mroki zapolowała...gdybyś kiedyś wystawiała w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaka cwana kobita :p Może jak bogatsza będę :p

      Usuń
  2. Ojeeej, no i przegapiłam :/ Mam nadzieję, że jeszcze zorganizujesz taki konkurs - super pomysł:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczam, ale to pewnie za jakiś miesiąc-półtorej najwcześniej.

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.