poniedziałek, 7 października 2013

Konkurs na jesień 2013 - wyniki

Witajcie,
ponieważ zależy mi, by dwójka szczęśliwców mogła przeczytać fragment najnowszej powieści Anny Kańtoch przed jej premierą, właśnie w tej chwili organizuję losowanie nagród w konkursie, który oficjalnie zakończył się wczoraj.
Oczywiście, wszyscy bez problemu odgadli, że użyta przeze mnie fraza "Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę" pochodzi z serii gier Baldur's Gate/ Wrota Baldura i w tej oto grze czytana była przez Piotra Fronczewskiego. Łezka się w oku kręci na samo wspomnienie z dzieciństwa...
Zdjęcie zawiera lokowanie produktu, choć nie miałam tego na celu

By jednak nie przedłużać, rozpocznę losowanie dwójki szczęśliwców, którzy otrzymają ode mnie po antologii "Ścieżki Wyobraźni" i po małym upominku - niespodziance.

A zatem. Przykładem poprzedniego losowania, każdemu z uczestników przypisuję numery wedle kolejności zgłoszeń.
Sama jestem bałaganiara, więc dla porządku:

1. trixie
2. Luniaczek
3. Yuu Moriuchi
4. poloniamartyna
5. Shirkus
6. Monika Biedermann
7. sen_o_spadaniu
8. ma ra
9. Slavkoyama
10. Fanka Fantastyki
11. Anita Ochojska
12. Eliza K
13. kasandra_85
14. Camerre
15. Anna Kozak
16. Ruda z czerwonym plecakiem
17.  Inka
18. Erivan
19. Lynn
20. A.Be.Ce


Wpisuję na http://www.random.org/ wartości od 1 do 20.
Wciskam "Generate" i...
Pierwsza książka powędruje do Rudej z czerwonym plecakiem!

Druga książka natomiast...
...rusza do Anity Ochojskiej!

Gratuluję i życzę powodzenia w następnych konkursach!

Zwycięzców proszę o przesłanie adresów na maila: mgos.gwara@gmail.com


2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.