poniedziałek, 23 grudnia 2013

"Niewolnica" x "Mroki" - fanart

Około miesiąca temu autorki "Niewolnicy" i "Mroków" zakończyły konkurs polegający na połączeniu dwóch z pozoru nieprzystających do siebie światów. Myślałam wówczas o jakimś żartobliwym komiksie mogącym wpasować się w realia, co niestety nie udało mi się na czas.
Pomysł odleżakował, dojrzał. Długopis poszedł w ruch.
Na rezultat długo czekać nie było trzeba.
Tym razem przedstawiam Wam małą wariację na temat okładki "Niewolnicy". Podoba się? ;)
Obraz powiększysz kliknięciem ;)

3 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.