niedziela, 8 grudnia 2013

Podsumowanie listopada, stosik #4 i plany

Myślę, że trzeba wreszcie domknąć listopad. Niestety wykładowcy zadbali o to, by mi się nie nudziło za mocno (znaczy bym nie przesiadywała w domu przy książce lub tłukła w klawisze czegoś, co nie tyczy się angielskiego lub niemieckiego). Część zamierzeń  na listopad udało mi się zrealizować, większości niestety nie.

Podsumowując:
Archiwalna, "listopadowa" grafika ;)
- w listopadzie przeczytałam 6 książek. Linki do recenzji podrzucam od razu w tytułach:
  - dodatkowo podrzuciłam recenzje 2 mang:
- wybrałam się także na spotkanie z Wiktorem Noczkinem z okazji premiery "Ślepej Plamy",
- zaspamowałam Wam także nieco swoją twórczością:
  • dwoma częściami opowiadania tworzonego przeze mnie w czasach licealnych, "Most płaczącej Wywerny" - linki tu i tu.

Dodatkowo zmieniłam układ na blogu, ulepszyłam etykiety - ale to wciąż nie jest ostateczny kształt.

 A teraz to, co mi sprawia niemałą radochę, czyli stosik. Zaczynając od tylnego rzędu:
  • Kalendarz na rok 2014 "Bestiariusz Słowiański" - 12 ilustracji i tekstów znanych z książki. Fajny gadżet, nie tylko dla tych, którzy mają za sobą lekturę dzieła P. Zycha i W. Vargasa. Także prezent ;)
  • dwa komiksy - "Noc listopadowa 29 listopada 1830 r." i "Amerykańscy lotnicy w obronie Polski w 1920 r." - oba komiksy w wydaniu broszurowym, dostałam z Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej podczas Warszawskich Targów Książki Historycznej na Zamku Królewskim,
  • "Przekleństwo tronu Piastów" Andrzeja Zielińskiego, autora "Skandalistów w koronach...", książka i autograf upolowane w trakcie Warszawskich Targów Książki Historycznej, kolejny prezent :)
  • "Legendy zamków karpackich" Bartłomieja Grzegorza Sali ilustrowane przez P. Zycha, przybankrutowałam podczas Warszawskich Targów Podróżniczych na Stadionie Narodowym na stoisku Wydawnictwa BOSZ,
  • "Muzykologia" Łukasza Śmigla - skutek wycieczki do Dedalusa ;),
  • "Kochanowo i okolice" Przemka Jurka - deathmetalowy zespół na jarmarku, kupuję to :) Kolejny efekt wycieczki do Dedalusa,
  • "Tajemnica Brokeback Mountain" Annie Proulx, niewielka objętościowo książka zawierająca opowiadanie i refleksję autorki na temat adaptacji jej prozy, za śmieszne pieniążki w Dedalusie,
  • "Słowianie Połabscy" Jerzego Strzelczyka, Wydawnictwo Poznańskie, kolejna pamiątka z Warszawskich Targów Książki Historycznej.
W listopadzie nawiązałam współpracę z portalem dużeka.pl i Katalog Blogów. Rozpoczynam również współpracę z portalem cafejka.com.
 Na rok 2014 planuję Wyzwanie Muzyczne, szczegóły na blogu "Pożeracz słów". Poza tym chcę nadrobić jedną książkową zaległość, której czytanie niezbyt mi idzie, ale czuję coś na kształt moralnego przymusu, by w końcu się za nią porządnie wziąć.

Jutro pod wieczór na blogu pojawi się konkurs, w którym do wzięcia będzie... niespodzianka. :)
I to póki co byłoby na tyle, do przeczytania wkrótce :)

2 komentarze:

  1. U mnie też sześć książek, a stosik piękny ;) Gratuluję podjęcia współpracy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.