wtorek, 17 grudnia 2013

Straszydełko, fanart do "Mroków"

Czasami tak jest, że spojrzysz na prowadzącą z gramatyki języka angielskiego i zaczynasz bezmyślnie kręcić kółka na papierze. W ten sposób powstało jedno z oczu bohaterki. Reszta powstała w pociągu relacji Warszawa - Ciechanów. 

Przedstawiam Wam zatem efekt podróży, demona, który mógłby w "Mrokach" dokuczać hodowli Nory.
Osobiście zakochałam się w tym rysunku i już kombinuję, gdzie by go tu władować. Pierwsze efekty macie już po prawej - jego miniaturka zastępuje moje dotychczasowe zdjęcie. Drugi efekt, mam nadzieję, zaskoczy nieco śledzących fanpage'a "Zapisków...". Widget znikł chwilowo z bloga, ale niedługo powróci. Stay tuned i pamiętajcie o konkursie.
Pozdrawiam,
Cat.

8 komentarzy:

  1. O rany. :) Masz talent. :) Może narysujesz więcej takich? Osobiście uwielbiam rysunki długopisem, choć sama nie rysuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością jeszcze narysuję, mam przed sobą następny semestr zajmujących zajęć z kultury i historii USA. :p Dzięki za miłe słowa :D

      Usuń
  2. Jak to gdzie go władować? Do mnie na ścianę w Antyramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inny pomysł, ale póki co nie powiem - bo jak nie wypali, to będzie kwas :p

      Usuń
  3. Świetne!!
    Wspaniale prezentuje się na avatarku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie to było trudne, że nikt się nie pokusił na fp o odgadnięcie;p A to pijawka jest;p Ząbek się zdradził;) Rysuj, ciekawe co będzie kolejne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wymyślę, może tym razem mniej potworzakowego ;)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.