piątek, 31 stycznia 2014

Przedrocznicowy konkurs na Zapiskach

Licznik wybił wczoraj magiczne, założone przeze mnie 16 666 wyświetleń, za co Wam wszystkim dziękuję. Sesja też idzie całkiem nieźle, na dzień dzisiejszy nie wiem jeszcze o żadnych poprawkach. Dwa powody do świętowania. Trzeci - zbliża się roczek odkąd Wam spamuję. Kiedy to minęło?

Coby długo nie przedłużać, pokrótce wyjaśnię zasady dzisiejszego konkursu:

  1. Fundatorką nagród jestem ja, prowadząca blog Zapiski z przypomnianych krain.
  2. Wziąć udział może każdy, kto posiada konto Google (umożliwiające komentowanie na blogspocie) i adres korespondencyjny na terenie Polski. Nie wysyłam przesyłek za granicę.
  3. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego, tj. 31.01.2014 do 16.02.2014, godziny 23:59.
  4. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez losowanie do dnia 20.02.2014. Jego wybór nie może być kwestionowany.
  5. W dniu losowania (odbędą się 2, każde dla wybranej książki) wysyłam zwycięzcy wiadomość na podany adres e-mail. Jeśli w przeciągu trzech dni się nie odezwie, przeprowadzam kolejne losowanie.
  6. Chętny uczestnik zgłasza się pod tym postem. Zgłoszenie powinno zawierać formułkę w stylu "Zgłaszam się, wybieram książkę pod tytułem", "Zgłaszam się, wybieram obie" oraz adres e-mail. Za to otrzymujecie 1 los.
  7. Będę niezmiernie wdzięczna jeśli zaobserwujecie mój blog i polubicie na facebooku. Moja wdzięczność wyrazi się w przyznaniu dodatkowych losów - 1 za obserwowanie, 1 za facebooka. Polubienia trzeba zawrzeć w zgłoszeniu. Człowiekiem jestem i mogę przeoczyć.

Nagrody.
Obie książki w stanie bardzo dobrym, czytane raz.


Powodzenia :)

49 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    wybieram książkę pod tytuł "Złodziej pioruna"
    adres e-mail: chmielewska_a@o2.pl
    obserwuję Twój blog google+: Aga CM
    facebook: polubione i udostępnione jako Agnieszka Chmielewska-Mulka
    zamieszczam info podlinkowane o Twoim konkursie na: http://hugekultura.blogspot.com

    licząc na lepszą relację w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Wybieram książkę pod tytułem "Achaja" Tom I, A. Ziemiańskiego:)
    Mój mail to: stagerlee101nagel@gmail.com
    Wszystkie warunki spełniam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, wybieram "Złodzieja pioruna" Facebooka lubię, obserwatorem jestem, i w Google+ też Cię mam :) Wiadomość o konkursie już udostępniam u siebie na FB. To chyba wszystko :)
    Gratuluję też tylu wyświetleń, ja jeszcze muszę poczekać na taką liczbę i obserwatorów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha jeszcze maila: ksiazkiirecenzje@gmail.com

      Usuń
  4. Zgłaszam się.
    Wybieram książkę zatytułowaną "Achaja" Tom I, A. Ziemiańskiego.
    Mój mail to: stacjastoslow@gmail.com
    Wszystkie warunki (polubienie na FB, obserwowanie) spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i wybieram "Achaję" :)
    e-mail: carline18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zgłaszam :)
    Poproszę "Złodzieja pioruna" :)
    Na ryjoksiążce lubię, bloga obserwuję :)
    momorek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    wybieram "Achaję" :)
    e-mail: neeefericit@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, i wybieram obie.
    Mail : lafee2702@gmail.com
    Obserwuję i polubiłam na Fb. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i wybieram obie.
    Obserwuję na G+ ;)
    Zapraszam również do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o linku to już zapomniałam ;)
      http://ksiazkoholizm.wordpress.com/

      Usuń
  10. Wybieram "Złodziej pioruna"
    izawol@interia.pl
    Obserwuje jako Izabela Wolanin

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i wybieram obie :)
    Obserwuję jako: Inka
    e-mail: inka144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się po obie książeczki :)
    E-mail: zuzanka.dd@vp.pl

    Na FB lubię jako: Karolina B.
    Obserwuję jako Lynn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i wybieram książkę "Złodziej pioruna".
    Obserwuję jako: Marika Rataj
    e-mail: marikarataj96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i wybieram książkę "Ahaja" tom 1

    m.jendrzej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Wybieram: "Achaja" Tom I, A. Ziemiański
    Obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po obie, bo żadnej z nich nie miałam okazji czytać :)
    Obserwuję jako: Nefmi
    Na FB lubię jako: Read with Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po obie pozycje :)

    abc1102@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. :)
    Wybieram książkę: "Achaja"
    e-mail: karaq@tlen.pl
    Obserwuję twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    Wybieram książkę: "Achaja"
    e-mail: erykmar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, wybieram obie,
    email: cidienx@gmail.com
    Obserwuję na g+

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, wybieram obie.
    email: jacek940@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się wybieram obie. Obserwuję. email : looking.in.your.yellow.eyes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, wybieram "Achaja".
    Email:sydor56@gmail.com
    Obserwuję G+

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, wybieram książkę pod tytułem "Achaja"
    email: iki0ab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę pod tytułem "Achaja" Inaczej być nie mogło!
    e-mail: spod.poduszki@gmail.com
    Obserwuję jako Edyta, a na FB jako Zapiski spod poduszki

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Wybieram: "Złodziej pioruna".
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Wybieram obie
    Email : tusiamm@me.com
    Obserwuje jako Marta Czyta i lubię na fb jako M Komisarczyk

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Wybieram: "Złodziej pioruna"
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    obserwuję jako: Doomisia♥
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    wybieram książkę pod tytuł "Złodziej pioruna"
    kacperilawia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, wybieram obie
    mojkop97@gmial.com
    Lubie na fejsie i obserwuję oba jako Anita Ochojska

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, tak bardzo chcę "Achaję"! *.*
    Obserwuję jako: Natalie Rosa
    Na Facebooku lubię jako: Katherine Z. (konto prywatne)
    E-mail: natalierosa96@gmail.com
    Baner za chwilę będzie tu: endlessbooks.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się po "Złodzieja pioruna".
    martucha180@tlen.pl
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i wybieram obie. agdzia13@interia.pl Obserwuję jako Stella Aga. Lubię na fb jako Stella Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i wybieram "Achaję" :)
    Obserwuję jako Annalin Palamar
    Lubię na FB z prywatnego konta (Anna Pałamar) i ze strony "Recenzje Annalin"
    e-mail: anna.palamar19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i wybieram ''Złodzieja Pioruna'' autorstwa Riordana.
    Obserwuję jako Rissa, a polubiłam na facebooku jako Oliwia Nadobna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Wybieram obie :)
    Obserwuję jako Erivan
    Na facebooku polubiłem jako Piotr. K.
    bankaikoala@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się. Wybieram "Złodzieja pioruna" :)
    Obserwuję jako Bella Luna.
    Na facebooku lubię jako Sonia W.
    mail: przyswietleksiezyca@gmail.com

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.
    Wybieram "Złodziej pioruna"
    Obserwuję jako Maromira
    Na fb lubię jako Marta Kraszewska
    mail: maromirus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się, wybieram "Achaję";)
    azumi.90@hotmail.com
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się, wybieram książkę pod tytułem "Achaja"
    obserwuję + lubię
    life_is_sweet@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się, wybieram obie książki :)
    zygu84@gmail.com
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się, wybieram obie książki :)
    Obserwuję jako Lilith
    Lubię jako Ania Lilith K.
    alilithk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się
    wybieram obie książki :)
    Obserwuję jako Gracenta
    email: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się, wybieram książkę pod tytułem "Achaja"
    Obserwuję i lubię :)
    Eis0184@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyniki do środy ;) Konkurs zamknięty od północy ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.