środa, 19 lutego 2014

Przedrocznicowy konkurs na Zapiskach - wyniki

Witam wszystkich serdecznie,

na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za udział w rozdawajce. Mam nadzieję, że polubienia i obserwacje nie były uczynione tylko i wyłącznie dla książki i zostaniecie tu dłużej. Będą pojawiać się tu przeróżne konkursy, do wzięcia będzie jakaś ciekawa książkowa pozycja.

Niedługo Zapiski z przypomnianych krain jako blog złapią swoją rocznicę. Tak, roczek. 4 marca, jak ten czas leci.

Korzystając z okazji chciałabym podsumować konkurs.

W konkursie nie brały udziału 2 zgłoszenia z bardzo prostego powodu: brakowało adresu mailowego. Punkt 6 regulaminu obowiązywał każde zgłoszenie, 7 był dobrowolny.

By już nie przedłużać...

  • Siadła drukarka, lodówka odmówiła posłuszeństwa, ogólnie prawo, że być za dobrze nie może, się spełniło. Zdana sesja bez poprawek za drukarkę.  Shipwrecked...

 

  •  Pojawił się szybki pomysł na losowanie. Nie chciałam random.org, bo korzystałam z tego ostatnio. Tym razem z solidnością  księgowej wynotowałam Wasze maile, wycięłam, pozginałam i wrzuciłam w kufer (Treasure chest, skrzynka na autografy i pamiątki z koncertów).
  • Nastąpił mały sztorm, skrzynia została zamknięta, losy wymieszane przez energiczne potrząsanie i jest! Wylosowany został m.jedrzej@gmail.com.


  • Wiadomość skleję chwilę po opublikowaniu posta i rozpocznę odliczanie w sprawie adresu do soboty (włącznie).

  • Tutaj pogryziona przez kota łapa sięga po maila drugiego zwycięzcy. Losy w kuferku zostały wymienione, przemieszane. 

  • "Złodziej pioruna" wędruje do osoby korzystającej z adresu: marikarataj96@gmail.com. Również i w tym przypadku wiadomość skleję chwilę po opublikowaniu posta i rozpocznę odliczanie w sprawie adresu do soboty (włącznie).

W przypadku braku danych do wysyłki do soboty do 23:59 wyłonię kolejnych zwycięzców. Wyróżnionym gratuluję i zapraszam wszystkich do obserwowania bloga, za jakiś czas pojawi się kolejna rozdawajka.



6 komentarzy:

  1. Aj, gratulację. Jakże zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do udziału następnym razem ;) Jeszcze coś ciekawego wygrzebię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo no pięknie, zawału przez Ciebie dostanę;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.