poniedziałek, 3 lutego 2014

Stosik ze stycznia 2014

Obiecywałam sobie, że zmniejszę wydatki na książki. Studencki budżet nie potrafi nagiąć się do granic niemożliwości. Nie wyszło. No cóż. Trochę ciekawych i mniej ciekawych rzeczy udało mi się w poprzednim miesiącu złapać.
By nie przedłużać, oto one (jadąc od góry):
  • "Ciemność płonie" Jakuba Ćwieka - od dawna szukałam tej książki, ale cena z serwisów aukcyjnych skutecznie mnie odstraszała. Rozważałam już nawet wariant "pani bibliotekarko, książka mi się zniszczyła, ale dam inną w zamian", ale obyło się bez. Trafiłam na okazję na jednej z facebookowych grup. Pewnie się komuś narażę, jeśli powiem, że zapłaciłam za książkę i wysyłkę mniej niż wyniosła cena katalogowa;
  • "Lubiewo bez cenzury" Michała Witkowskiego - słyszałam o niej wiele, a wyprzedaż w Biedronce przekonała mnie, że można na nią rzucić okiem;
  • "Pamiętam cię" Yrsa Sigurdardottir - z wymiany z lubimyczytac.pl;
  • "Złodziej z szafotu" Barnarda Cornwella - czytałam kiedyś jedną z trylogii jego autorstwa i mam pozytywne wspomnienia. Do tego doszła wyprzedaż i "Złodziej z szafotu" zawitał na stosiku;
  • "Gra o Ferrin" Katarzyny Michalak - kupione na wyprzedaży. Po lekturze kilkudziesięciu stron i poznaniu prawdy, że zdrada jest gorsza od zła stwierdzam, że to zdecydowanie nie jest dobra książka. I nie wiem kim jest ten "R.P" twierdzący, że ta książka może śmiało konkurować z lepszymi momentami u Sapkowskiego. Pośmialiśmy się, fajnie, a teraz do roboty;
  • "Naga" Izabeli Szolc - dostałam z wymiany. Przeczytałam, spodobała mi się. Recenzja już wkrótce;
  • "Wielka księga horroru 2" - złapana na wyprzedaży, będzie co poczytać wieczorami,
  • "Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów" Rafała Kosika - koleżanka miała podwójny egzemplarz, więc nie dziwota, że ten wylądował u mnie;
  • "This place is awesome" Adama PW Smitha - książka zdobyta w trakcie koncertu The Dreadnoughts. Jest to opowieść o tygodniu spędzonym z członkami kapeli - z perspektywy fotografa. Recenzja wkrótce;
  • "Bez pamięci" Ryszarda Dziewulskigo - upolowane jako część zestawu na allegro;
  • "Szepczący las" Clayton Emery - ciąg dalszy zestawu;
  • "Sacred" Steve'a Whittona - istna książka-bumerang. Ledwo pozbędę się jednego egzemplarza, wraca następny jako gratis do którejś z aukcji. Ta jest trzecia lub czwarta przewijająca się przez moje domostwo;
  • "Horror Masakra #1" - przeczytane i zrecenzowane;
  • "Horror Masakra #2" - zmniejszenie formatu według mnie wypada korzystnie. Zaczęłam czytać i spodobało się;
  • "Bestiarium" - dla niej kupiłam na allegro cały zestaw i nieco się zawiodłam, gdy dostałam broszurkę będącą dodatkiem do gry "Beowulf". Mam nadzieję, że 4 niepublikowane nigdzie indziej (a jeśli były, to po prostu nie mam o tym informacji opowiadania polskich autorów mi to wynagrodzą;
A jak tam u Was z planami czytelniczymi? Znacie coś z mojego stosiku? Polecacie?

4 komentarze:

  1. Jakie piękne krajobrazy tam u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah Ferrin nieszczęsny, kupiłam za piątala w markecie. Oczywiście pojadę:) A "Sacred" Steve'a Whittona możesz mi przywieźć ;p Chętnie poczytam to "arcydzieło". Na resztę czekam:) Zobaczymy co wymyślisz ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie obiecuje co miesiąć, że ograniczę kupowanie książek. Niestety z tych planów nic mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. wbrew pozorom studencki budżet nie jest taki ograniczony, sama coś o tym wiem :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.