sobota, 22 marca 2014

"Dożywocie" znowu było przez chwilę w sprzedaży


Edit: Jestem wkurzona na Empik. Sprzedają rzeczy, których na stanie nie mają, a później wystosują maila "sorry, pocałuj się z półobrotu, zamówienia nie zrealizujemy". Resztę notki zostawię, by pokazać, że się cieszyłam jak dzieciak, a tu - no cóż. Zawód. Chyba rozpocznę bojkot Empiku, zamawianie u nich przez internet z pewnością na dłuższy czas odpadnie.

Wersja pierwotna:

Dzisiaj na fanpage'u Marty Kisiel (Kisiel z Kłulika) pojawił się szybki news, że Lara Notsil złapała książkę "Dożywocie" na stronie empik.com.


Pozazdrościłam. Już kilka razy ten tytuł przechodził mi koło nosa, raz nawet trzymałam tę książkę w łapie, "ale nieee" - Kocur nie wzięła, przez co tłukłam się długo dmuchanym młotkiem ze Spidermanem. Umieszczony w środku dzwoneczek pobrzękiwał wesoło.
Tylko że ile razy można się bić po głowie? Tyle, ile trzeba, by w końcu z zabawki zeszło powietrze?

Ano nie. Pozazdrościłam Larze, jak już wspomniałam.

Poczułam silne wyładowanie mocy. Rozwrzeszczane dzieci z podwórka na chwilę zamilkły, sąsiadce padł ustawiony przy oknie głośnik. Disco polo przestało przeszkadzać.
Włosy na karku się zjeżyły, weszłam na stronę Empiku, zamówiłam. Załapałam się. Jedna z tych szczęściarzy, którzy akurat byli na sieci. Teraz radośnie oczekuję. Aż komiks popełniłam z wielkiej uciechy.

Powiększenie kliknięciem. Gdyby nie działało, dajcie znać.
"Kopirajt nie ołrajt", kopiowanie za moją wiedzą.
A czy Wy polujecie na jakieś książki? Jeśli tak - na jakie?

19 komentarzy:

  1. Tak jest kilka książek na które poluję. Przede wszystkim białe wydanie ostatniego tomu (nie licząc "Sezonu Burz") Wiedźmina. Który czasem jest dostępny ale za to w cenach z kosmosu. Sam mogę się pochwalić kilkoma perełkami miedzy innymi: "Dobić Dziada" lub "Księgowy Mafii"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dobić dziada" jest unikatem, ale mnie nie porwał. Mam za to 'Ciemność płonie' Jakuba Ćwieka, które ciężko dostać. 'Żarna niebios' przestały być już białym krukiem - widziałam na fp Fabryki Słów wydanie zintegrowane.

      Usuń
    2. A i tak szczerze mówiąc sam nie wiem co mam z unikatów. Tak samo jak z dziadem Ty dopiero mi powiedziałaś. A ty dodaj że jeszcze "Paskudę" masz.

      Usuń
    3. To już nie unikat, lata po allegro w kwotach rzędu 30-40 zł. Do miana unikatów pretenduje natomiast saga Gordona R. Dicksona, którą wreszcie skompletowałam, czy "Mitologia Słowian" Gieysztora.

      Usuń
  2. Uuuuu to ja, to ja tam jestem :D To jaaaaaaaaa :D

    Ogólnie ja już mam wszystko na co polowałam. Czekałam wiele, wiele miesięcy na Dożywocie i na książkę Wirus (Chuck Hogan, Guillermo del Toro). Jedna przyszła w piatek, piąteczek, piątunio, na drugą czekam :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tyyyy :D
      Teraz i ja czekam, po 26.03. ma być :D

      Usuń
    2. Teraz będę siedzieć jak na szpilkach. Drugi raz zamawiam coś w tym trybie w Empiku i mam nadzieję, że nie będzie problemów (poprzednio wszystko poszło sprawnie).

      Usuń
    3. Empik dał ciała. Sprzedawał to, czego nie miał na stanie.

      Usuń
  3. A mnie jakoś do tej pozycji nie ciągnie. :)


    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w czym gustujesz? I czy masz jakąś pozycję, na którą polujesz/ czekasz?
      Na bloga zajrzałam, odwiedzę jeszcze przynajmniej kilka razy.

      Usuń
  4. Jest, tylko, że na http://selkar.pl/dozywocie-2?abpid=11&abpcid=7&aff=a4b :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, tu nie zaglądałam :/ No trudno, jeśli Empik się wykolei, zamówię na Selkarze ;)

      Usuń
    2. Produkt jest niedostępny.

      Usuń
    3. Pozostaje czekać, podobno dzisiaj ma być przesyłany do Empiku. Na moim koncie wciąż widnieje "Czeka na kompletację ", "fizia" idzie dostać.

      Usuń
  5. poluję od lat na ostatnią częśc przygód felixa castora ale nieeee.....wszystkie egzemplarze poszły w pizdu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ktoś mi tu język potoczny zarzucał w zeszłym tygodniu, w czwartek mianowicie :p Wiem, czepiam się.
      Trzymam kciuki za owocne poszukiwania.

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej z przygód. Liczę, że fajne są :) Chętnie bym się z nimi kiedys zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam opowiadanie Marty Kisiel w antologii "Nawiedziny" i ogromnie przypadło mi do gustu. "Dożywocie" jest próbą, później zakupię "Nomen-omen" ;)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.