wtorek, 1 kwietnia 2014

Zmiany, zmiany, zmiany

Cześć,

na wszystko przychodzi czas i pora, na mnie też. Od dawna serfuję po sieci i szukam ciekawych inspiracji. Nieraz walę się po głowie z niedowierzania jak ktoś może takie głupoty wypisywać, ale mniejsza o większość. Było o szukaniu inspiracji. Znalazłam. Alleluja.

Odcinam się od książek. Jestem już poza tym, ile można się patrzeć na ciągi literek i wyszukiwać w niej treści?
Ile można gadać o jakiś książkach? Pasja? Radość? No weźcie.
Wezwała mnie Szafa, Wielka Macierz, Mekka zagubionych kobiet. Pomyślałam - a zostanę stajlistką. Bo dla mnie mam stajla. Teraz mam. Walnęłam się na blond, założyłam różową bluzkę z dżetami, kupiłam yorka - tylko na dostawę czekam. Aż fotkę zrobiłam, ale zwarcie poszło i kartę trafił przysłowiowy szlag. Byście nie cierpieli - narysowałam jak to wygląda.
Będę dyktatorem mody.
AlE jA gUpIiIm JęZyKiEM pIsZę!!! XD XD XD
Stare nawyki.
Ale.
Podejmę współpracę z każdom, ale to karzdom firmom kosmetycznom. Bede fotować, będę wielbić, bende waas zachwycaaaac :*:* xoxoxox (cokolwiek to znaczy). Aparat kupie i bende fotować! I zbierać lajki na fejsie i obserwacje! Już za 4 lata Polska będzie mistrzem świata! A ja stajlistką numero uno!
Obs=obs (pełna matma),
kom=kom.

Wszystkiego najlepszego w ten piękny, pierwszy dzień kwietnia :)

7 komentarzy:

  1. Dobry prima aprilis;p Na szczęście to tylko żart;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaha :D Dobrze, że to Prima Aprilis, bo bym jeszcze w popłoch wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. He he no to się uśmiałam. Dzisiaj wszystko wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre. :D
    Może pójdę podobną ścieżką. Tylko yorka nie kupię, ale za to kotu zafunduję metamorfozę. Będzie prawie jak york, new york. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O, teraz już wiem co się psuje w aparacie, kiedyś klisza pękała, teraz karta pamięci fiksuje. ;) A autoportret cudny. :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.