czwartek, 1 maja 2014

"Bo śmierć to dopiero początek" - fanart do książki Sylwii Błach.

Cześć Kochani!

Tak, widzicie dobrze, tak się do Was zwracam. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za kolejny wyrobiony tysiąc w statystykach, ale nie tylko o statystyki przecież chodzi. Wiadomo, grunt to dobrze się bawić.
Popełniłam dzisiaj fanarta do książki "Bo śmierć to dopiero początek" Sylwii Błach. Zabrałam również tę książkę na małą sesję zdjęciową na Białołękę ("Mroki" na tablecie też. Efekty niedługo zobaczycie na fp "Polacy nie gęsi i swoich autorów mają.") pod legendarny adres Leśnej Polanki 30. Efekty macie na facebookowej stronie (zachęcam do klikania w baner i zaglądania czym Zapiski na facebooku się żywią).
Dzisiaj jednak chcę pokazać Wam fanart do książki "Bo śmierć to dopiero początek" Sylwii Błach.
Nie przedłużam, oto on:
Powiększacie tym, co zwykle - kliknięciem.

Wszelkie uwagi mile widziane :)

10 komentarzy:

  1. O książce dowiedziałam się... no właśnie teraz :D Jak znajdę chwilę wolnego, to zobaczę czym książka pachnie. Natomiast Twój rysunek przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie widzisz mojego głupiego wyrazu paszczy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że znam swój :D Idę o zakład, że jest równie "uroczy" co mój, kiedy coś mnie cieszy :)

      Usuń
  3. O rany! Rysunek wyszedł Ci naprawdę przedni - świetny zarówno pomysł jak i wykonanie :)

    P.S. Rachunek za dobre statystyki przyjdzie pocztą w stosownym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mnie za impulsy policzysz stosownie :p

      Usuń
  4. Świetny ten rysunek!
    Po raz pierwszy widzę coś takiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholibka ale świetny pomysł! Kiedyś może zdobędę jedną twoją grafikę, oprawię w ramę i będę się co dzień do niej ślinić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź nie żartuj, ja tak ot bazgrolę :p Uważam się za beztalencie :p

      Usuń
  6. Wow, trochę mroczny ten rysunek, ale podoba mi się ta postać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy rysunek, podoba mi się :D Chociaż nie jestem zwolenniczką rysowania długopisem.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.