sobota, 3 maja 2014

Podsumowanie wyzwania mangowego - kwiecień

Stary bazgroł z 2008 roku.
Cześć,
coby tradycji stało się zadość, dokonam dziś podsumowania kwietnia. W tym miesiącu witam w wyzwaniu Aoi-chan (podlinkowałam blog).
W kwietniu mogliście przeczytać teksty o następujących mangach:

1. Laures Majere:
- "Monster", tom 1 od Hanami,

2. Aoi-chan:
- "Puella Madoka Magica" tom 1 od Waneko,

3. Kiia:
- "Monster", tom 1 od Hanami,

4. Mera99:
- "Ouran High School Host Club", tom 2 od JPF,

5. Na Zapiskach... :
- "Walkin' Butterfly", tom 2 od Taigi,
- "Cowboy Bebop", tom 1 od JPF,

Za wszystkie teksty dziękuję. Recenzje z maja możecie zgłaszać pod tym postem.
Jeśli chcecie zgłosić się do wyzwania, kliknijcie tu:

http://zapiski-z-przypomnianych-krain.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-czytelnicze-2014-czytam-mangi.html
"Slayers", Studio SOFTX, J.C. Staff

11 komentarzy:

  1. W Polsce wydawane są coraz ciekawsze tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tą opinią. Szczególnie "Monster" mnie zastanawia. Słyszałam o tej mandze wiele dobrego, a teraz, gdy wydaje go Hanami (szanuję to wydawnictwo za naprawdę ciekawe tytuły)... Szkoda tylko, że po kieszeni trzepnie, ale pewnie będzie tego wart.

      Usuń
    2. Jest tego wart :) zresztą to 2 tomy w 1 stąd taka cena. Nasze wydanie będzie miało 9 tomów a nie 18.

      Usuń
  2. Zgłaszam recenzję z Maja :] http://mera99.blogspot.com/2014/05/rock-na-szostke.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja Braciszka http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/05/moj-drogi-bracie-mega-manga-jpf.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja Ludwiczka http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/05/rewolucja-wedug-ludwika-jpf-tom-1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja "Mój drogi bracie": http://ogisai.blogspot.com/2014/05/moj-drogi-bracie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pytanie: czy można zgłaszać też nie-recenzję, tylko bardziej... hmm... opinie o mangach do wyzwania? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie: czy można zgłaszać też nie-recenzję, tylko bardziej... hmm... opinie o mangach do wyzwania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można. Pod warunkiem, że dotyczy to mang wydanych w Polsce :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za odpowiedź :) Zgłoszę, jak już będzie można zgłaszać z czerwca.

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.