czwartek, 15 maja 2014

"Troje" Sarah Lotz - kod promocyjny do pierwszego rozdziału książki

Cztery katastrofy.
Troje ocalonych.
Przesłanie, które zmieni losy świata.
(tył egzemplarza "Troje")
Czarny czwartek 12 stycznia 2012 roku. W przeciągu kilku godzin doszło do czterech katastrof lotniczych, w których zginęło ponad tysiąc osób. Jedna z ofiar, Pamela May Donald, nagrała ostatnią w swoim życiu wiadomość, która wstrząsnęła światem. Opinię publiczną poruszyły również relacje trójki ocalałych dzieci...

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Akurat miałam okazję już w majówkę zapoznać się z pierwszym rozdziałem książki, którą otrzymałam do recenzji. Do poniedziałku obowiązywała mnie jednak tajemnica. Siedziałam cicho, nie wygadałam się jeszcze, jak bardzo poruszył mnie ten fragment. Przemyślany, trzymający w napięciu, nie pozwalający oderwać się od lektury do momentu, aż skończą się sczepione spinaczem kartki. Cudeńko.
Dzisiaj wreszcie mogę zaproponować Wam lekturę fragmentu promocyjnego "Trojga" przed premierą.

Jak? Gdzie? Spieszę z wyjaśnieniami.

Na stronie http://troje.net.pl/ kliknijcie w "Przeczytaj fragment". Automatycznie pobierze się plik w formacie pdf. Przy otwarciu będzie on jednak wymagał hasła dostępu.

Oto ono: CZARNYczwartek13
Jeśli spodoba Wam się fragment (na mnie robił piorunujące wrażenie), zachęcam do zakupu książki. Na podanej stronie można ją nabyć za 28 złotych.

Premiera książki nastąpi dnia 22 maja 2014. 

Zapraszam Was również do polubienia facebookowej strony wydawnictwa Akurat.

https://www.facebook.com/wydawnictwoakurat?fref=ts

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam fragment i... wiem, że muszę przeczytać całą książkę!!! Muszę!

    Swoją drogą - przepiękne wydanie - okładka, brzegi stron. Cudo. Chce się mieć na półce i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy rozdział zachwycił mnie, więc MUSZĘ przeczytać całą powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący fragment... Zagraniczne recenzje też sobie chwalą... Hmm... Chyba przyjrzę się Trojgu bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie piszesz te fragmenty

    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/2014/05/kopiuj-wklej.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tego fragmentu nie napisałam. Kopiujesz i wklejasz komentarze? Od razu ostrzegam, w link nie wejdę.

      Usuń
    2. Padłam i nie wstanę... Ludzie na prawdę nie czytają notek tylko komentują?...

      naczytane.blog.pl

      Usuń
    3. Na to wygląda. Komicznie, prawda?

      Usuń
  5. Ja również zapoznałam się z pierwszym rozdziałem. Teraz czekam na książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fragment. Kusi. Być może skuszę się sama na tę książkę, choć kocham niekiedy inne klimaty niż ten, jaki ona niesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzę czytać ten fragment :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.