piątek, 13 czerwca 2014

Fanart do książki "Goniąc cienie" Marty Bilewicz

Cześć,
dzisiaj wrzucam tu mały przerywnik, komiksową wersję Chelsea, tajemniczej rudowłosej piękności, która zawróciła w głowie Lucky'emu z książki "Goniąc cienie" Marty Bilewicz.
Rysunek wykonany czarnym długopisem i ołówkiem, przypalany świeczką (ktoś jeszcze pamięta tę technikę), zeskanowany na zielonej kartce.
Podoba mi się efekt, mniej-więcej tak widziałam bohaterkę powieści.

Przy okazji Szalony Numerolog dziękuje Wam za "czy! czy! czy! czy! czy!", czyli bardziej po polsku: 33333 wyświetlenia. Zostańcie ze mną i trzymajcie się ciepło!

3 komentarze:

  1. O tak! Przypalanie papieru jest fantastyczne! Ja lubię tą 'technikę'. Ja jeszcze dodałabym tło jakieś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie bardziej spektakularnie. Już mam pomysł i zrealizuję go w wolniejszej chwili.

      Usuń
  2. Twoja kreska jest po prostu wyborna :) To z pewnością b. budujące dla autora, autorki, doczekać się takiego fanarta :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.