poniedziałek, 30 czerwca 2014

#worek_internetów

Standardowo powiększasz kliknięciem.
Przedstawiam Wam dzisiaj jeden z żartobliwych rysunków, jakie chodzą od jakiegoś czasu po mojej głowie. Ten pojawił się w niej przez przypadek. W trakcie żartów ze znajomymi chciałam wrzucić coś, co potocznie można nazwać "workiem internetów" i oczywiście nie znalazłam nic, co mnie by satysfakcjonowało (tu następuje dalszy ciąg historii o wielkiej miłości, poświęceniu, ratowaniu orek, transformersach, piesełach, itp). Dlatego też powstało to maleństwo.

Z racji, że nie lubię, gdy ktoś sobie radośnie coś bierze, od razu mówię, że pozwalam na korzystanie z grafiki pod warunkiem, że pozostanie ona w niezmienionej formie. W innych wypadkach mogę być bardzo niemiła i rozmawiać o kodeksie karnym. Miło by było, gdybyście mnie powiadomili, o ile gdzieś zobaczycie wersję zniekształconą tego obrazka.
To chyba tyle. Dobranoc.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawnie wygląda! Ale nie jestem pewna czy chciałabym dostać taki worek. Nie wiadomo co się w środku kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, ta macka wychodząca z worka.. Wygląda dosyć strasznie! :D
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.