sobota, 5 lipca 2014

Podsumowanie wyzwania - czerwiec

Rozpoczął się sezon wakacyjny, tym stwierdzeniem nie odkryję Ameryki w słoiku z wałówki od kochanej mamusi. 
By jednak nie gderać niepotrzebnie, rozpocznę podsumowanie czerwca. Jeśli macie ochotę, puśćcie sobie z youtube jakieś fanfary. Ja na takie coś dzisiaj ochoty nie mam. Odrobina prywaty, ale wróciłam dziś znad morza, pojutrze szykuje mi się 7 godzin jazdy do Krakowa, bo magistrala zamknięta i kurs przez Częstochowę. A z Krakowa do Cieszyna, a stamtąd do miasteczka Jozina z Bazin, do Vizovic. Tak, to już ta pora.

Prywaty koniec.

W czerwcu do wyzwania dołącza Akedeia. Zapraszam na jej bloga.


Tak więc jedziemy ze spisem tekstów o mangach z czerwca:

1. Na blogu Akedei:
- "Labirynt uczuć" od Kotori,

2. Na blogu mera99:
- "Kokoro connect", tom 3 od Studia JG,
- "Ouran High School Host Club", tom 3 od JPF,
- "Ouran High School Host Club", tom 4 od JPF,

3. Na blogu Laures Majere:
- "Przekleństwo siedemnastej wiosny", tom 1 od Ringo Ame,
- "Doll song", tom 1 od Yumegari,
4. Na Zapiskach:
- "Przekleństwo siedemnastej wiosny", tom 1 od Ringo Ame.

Dziękuję za zgłoszone w czerwcu teksty. Linki do recenzji z lipca zostawiajcie w komentarzach.

3 komentarze:

  1. http://mera99.blogspot.com/2014/07/beautiful-people.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/07/olimpos-tom-1-studio-jg.html

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/07/ksiaze-piekie-devils-and-realist-tom-1.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.