niedziela, 20 lipca 2014

Stosik wakacyjny

Witajcie w ten jakże Peruński dzień. Tak, dzisiaj święto słowiańskiego boga Peruna, a jubilat (!) z okazji swojego święta grzmoci okrutnie za oknem. Dziś może.
Wakacje lecą jak szalone. Mam za sobą wyjazd na Masters of Rock do Vizovic, obecnie pracuję dorywczo, poszukuję lepszego zajęcia, sporo piszę, w międzyczasie przypominam sobie "Słodką bombę Silly" Marcina Brzostowskiego. Jeszcze nie zdradzę w jakim celu to robię, ale nie martwcie się, jeśli projekt ruszy, będzie przeciekało jak mój kubeczek z kotem.
Pochwalę się również - zostałam oficjalnym recenzentem na LC. Książka, do której się zapisałam, będzie miała premierę w pierwszej połowie września.

Tymczasem jednak chciałabym pokazać Wam jakie nabytki pojawiły się od ostatniego razu w mojej biblioteczce. Czekam jeszcze na niektóre przesyłki, ale nimi pochwalę się być może innym razem. Teraz jednak, jadąc od góry, przedstawiam:
- "Deadman Wonderland", tom 1. Zakupione, przeczytane, zrecenzowane, we wtorek zmienia właściciela.,
- "Rewolucja według Ludwika", tom 1. Czytałam kiedyś na skanlacjach i za bardzo mi się spodobało, by teraz nie zakupić wersji papierowej. JPF odwalił kawał dobrej roboty,
- "Rapsodia miasta półksiężyca" - zakupione na drogę do pociągu, ale jakoś specjalnie nie wzrusza. Mimo to spróbuję przez ten i następny (kupiony dawno temu) tom przebrnąć,
- "Włosi. Życie to teatr" - wygrane w konkursie na lubimyczytac.pl. Mam ochotę skonfrontować moją wizję i doświadczenia dotyczące tego kraju z propozycją autora,
- "Gildia Hordów", tom 1. Wyszperane na stoisku antykwarycznym w trakcie imprezy Urodziny Jana,
- "Sankcja" - wyszperane na tym samym straganie,
- "Siedem pigułek Lucyfera" - wyszperane na wymienialni książek. Wreszcie mam swój egzemplarz,
- "Mściciel przypływa z Rugii" - urzekła mnie na stoisku antykwariatu stara okładka Iskier i pomyślałam, że można spróbować. Szczególnie, że za 3 złote,
- "Bluszcz", numer 40. Przyniesiony z Imienin Jana, egzemplarz gratisowy.

Czytaliście coś z przedstawionych przeze mnie tytułów? Polecacie? Odradzacie? Co się u Was nowego pojawiło?

5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że o żadnej nie słyszałam - może masz taki specyficzny gust :) gratuluję fuchy recenzenta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadnego z tytułów nie znam ;) Dlatego też czekam z niecierpliwością na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Deadman Wonderland", ale mi się średnio podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wiele ciekawych lektur przed Tobą ;) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny stosik ja jestem w trakcie czytania Darów Anioła IV częśći

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.