niedziela, 7 września 2014

Stosik wrześniowo-sierpniowy, czyli świeci słoneczko, moi Państwo.

Cześć,
mamy piękny niedzielny poranek, zatem czas pochwalić się Wam tym, co pojawiło się w przeciągu ostatniego miesiąca w mojej biblioteczce.
Trochę się przez te wakacje pozmieniało. Pracuję jako copywriter, przedwczoraj zostałam oficjalnym recenzentem portalu lubimyczytac.pl. No dobrze, tytularnie byłam nim już wcześniej, ale nie ukrywam, że czekałam na pochwalenie się tym światu w momencie, kiedy otrzymam pierwszy egzemplarz. To też się stało. By mi się nie nudziło w życiu, dodatkowo studiuję, rysuję (czysto hobbystycznie), piszę, działam w akcji literackiej i zastanawiam się jak wydłużyć dobę do jednego tygodnia. Jeśli ktoś wynalazł taką maszynkę, a potrzebuje testerów - zgłaszam się na ochotnika. I volunteer as a tribute!, czy jakoś tak. Nie miałam sposobności zapoznać się z następnymi częściami "Igrzysk śmierci".

By jednak nie przedłużać, czas pochwalić się nabytkami. Od góry lecąc:
- "Czy jesteś psychopatą?" Jona Ronsona, czyli klimatyczne pytanie od wydawnictwa Insignis i miły początek współpracy z lubimyczytac.pl. Już sam tytuł mówi, że będzie wesoło,
- "Turkusowe szale" Remigiusza Mroza, egzemplarz otrzymany od Wydawnictwa Bellona w ramach akcji Polacy nie Gęsi i Swoich Autorów Mają. Na Zapiskach przeczytacie co o tej książce myślę, a także za jakiś czas znajdziecie tu wywiad z autorem. Sama zaczęłam już książkę czytać, mogę polecić w tym momencie. Jeśli chcecie ją zakupić, zapraszam na stronę księgarni:

http://ksiegarnia.bellona.pl/

- "Dom na wyrębach" Stefana Dardy, otrzymane w wyniku wymiany z kolegą. "Tożsamość Rodneya Cullacka" mi nie podeszła, ale on jako fan SF powinien poczuć się usatysfakcjonowany. A ja mam kawałek grozy, tyle wygrać,
- "Potomkowie pierwszej czarownicy" Zuzanny Gajewskiej, czyli książka otrzymana w ramach akcji wędrującej. Przez chwilę pobędzie u mnie i rusza dalej,
- dwa tomy serii "Wojna w Jangblizji" - "W Tamtym Świecie" i "W domu" Agnieszki Steur. Egzemplarze otrzymane od autorki. Tom pierwszy już przeczytany, w wolnej chwili sklecę dla Was tekst,
- albumy "Jak powstaje manga", tomy 3, 4, 5 i 11 - zakupione na okazji na allegro. Powiecie pewnie, że "a! Gaijinka myśli teraz pewnie, że mangę rysować umie". Nie umie, ale może się nauczy. Mam już zestaw wskazówek.
- "Szary mag" Jarosława Prusińskiego - egzemplarz recenzencki otrzymany w formacie ebook,
- "Smocza krew. Wybraniec" Magdaleny Marków - egzemplarz recenzencki także w formacie ebook.

A jak przedstawiają się u Was nabytki? Czytaliście coś z moich? Polecacie? Które z nich Was zaintrygowały?

16 komentarzy:

  1. Przyznam, że bardzo fajny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Dom na Wyrębach". Ciekawa książka :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Potomków pierwszej czarownicy", nawet dostałam egzemplarz od autorki i teraz mam własny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo polskich autorów... Hmm, może też powinnam częściej polskie rzeczy czytać... Ale nie licząc książek podróżniczych, tak często mnie rozczarowują! // Ja wczoraj zdobyłam angielską wersję "Kiedy Bóg był królikiem". Podobno świetna. // Okładka niby prawie, że taka sama, jak polskiej wersji, ale ładniejsza. Nie wiem, co polskich wydawców podkusiło, żeby kolor zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd przyznać, ale nie słyszałam o żadnej z tych książek. Ciekawy stosik :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Dom na Wyrębach", klimatyczne, ale dla mnie za mało grozy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. żądnej z książek nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję objęcia funkcji Oficjalnego Recenzenta LC, mnie się niestety nie udało :( Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki przy następnej rekrutacji :)

      Usuń
  9. Potomkowie pierwszej czarownicy czytałam również z akcji. Turkusowe szale u mnie również figurują na półce :)

    Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spory stosik ;) I gratuluję zostania oficjalnym recenzentem Lubimyczytac.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej z książek nie czytałam.
    Gratuluję sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://nieuleczalna-bibliofilka.blogspot.ie/2014/09/104-na-krawedzi-krzysztof-numpsa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. "Czy jesteś psychopatą" może być interesujące. Czytałam krótkie opisy i to może być dla mnie. Ciekawe, co o niej napiszesz.
    A przy okazji - gratulacje z objęcia funkcji ;)

    ps. Do zobaczenia w sobotę na Książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że "Wojna w Jangblizji" przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.