niedziela, 12 października 2014

Stosik jesienny - wrzesień i początek października

Cześć,
dzisiejszego, opóźnionego zresztą, stosiku pilnuje Żaba Antystresariel. Nie bez powodu. Inny Żaba sprawił, że zachwyciłam się filmem "Porachunki", śmieję się z niego do dziś. Nie bez powodu, naprawdę świetna komedia.

No to nie przedłużam, jedziemy od góry z tym stosem. Z racji, że nie wszystkie książki możecie dodać do biblioteczek na LC, tym razem nie będę podlinkowywać:
  • "Porachunki" lub - jak kto woli - "Malavita" autorstwa Tonino Benacquista, wydawnictwo Muza. Zakupione w Dedalusie, przeczytana prawie połowa. Warto było wydać te 12 złotych, zapewniam Was,
  • "All you need is kill", tom 1 autorstwa Hiroshiego Sakurazaki (scenariusz), Ryosuke Takeuchi (scenopis) oraz Takeshiego Obaty (rysunki. W Polsce mangaka znany jest między innymi dzięki serii "Death Note"). Tomik przeczytany, zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Opowiem Wam o tym niedługo,
  • "Zwierciadło Lothlorien/ Dragon" Little Lady Punk, Vanitachi i Meduza. Po przeczytaniu mam mieszane uczucia. Niedługo opowiem Wam dlaczego,
  • "Kompleks 7215" Bartka Biedrzyckiego - pożyczone od Żaby z okazji odwiedzin w Krakowie, przywiezione do Warszawy. Zaczęłam czytać, w sumie niezłe, ale kilka rzeczy mnie zastanawia,
  • "Garfield. Kto to mówi?" Jima Davisa, zakupione na grupie na facebooku,
  • "Garfield. Jeść albo nie jeść? (oto jest głupie pytanie!)" Jima Davisa, również zakupione na facebooku,
  • "Kim tak naprawdę jest Szatan?" Jarosława Stokłosy, egzemplarz recenzencki otrzymany od autora w ramach akcji Polacy Nie Gęsi i Swoich Autorów Mają. Przeczytałam i brak mi słów. Postaram się niedługo jakieś zebrać,
  • "Obcy. Przebudzenie" A. C. Crispin, wydawnictwo Dilmun. Kto nie lubi Obcego, z tym może mi się trochę trudniej gadać. Żart. Otrzymałam w prezencie,
  • "Rysiek" Jana Skaradzińskiego, wydawnictwo In Rock. Poprawiona i uzupełniona wersja biografii Ryszarda Riedla, niedługo moja opinia pojawi się jako oficjalna recenzja na LC,
  • "Dzielnica Obiecana" Pawła Majki od Insignis. Otrzymana w ramach konkursu na lubimyczytac.pl. O ironio, książka o Warszawie przyjechała z Krakowa, a książka o Krakowie wyruszy tam z Warszawy. Wszystko na swoim miejscu?
  • "Anaruk i inne opowiadania" Centkiewiczów. W sumie nie wiem jakim cudem ta książka do mnie przywędrowała, ale mam teorię spiskową, że oficjalna recenzja na LC się kroi,
  • "Niepospolite kobiety" Marka Ruszyca. Znalazłam ją w pokoju, przypełzła w sposób niezwykle tajemniczy,
  • "Mordercy" Elii Kazan, tak samo w dziwny sposób pojawiła się na moim stosiku,
  • "Labirynt Odbić" Siergieja Łukanienki - kupiłam kiedyś współlokatorce, teraz znalazłam u siebie. Chyba tajemnica migracji książek rozwiązana,
  • "Książki", numer 14. Otrzymane w trakcie spotkania blogerskiego.

A Wy co czytacie? Co polecacie? Co ciekawego znalazło się u Was ostatnio?

6 komentarzy:

  1. Zupełnie mi nieznane tytuły... Ja teraz czytam... szczerze mówiąc to chyba z pięć książek naraz ;/. Najaktywniej chyba "Islandzkie zabawki" Gabrysia. Ale nieważne... I tak się za chwilę za podręcznik do psychologii społecznej muszę zabrać ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kojarzę :> niestety. Ja obecnie nie mogę pochwalic sie stosikiem, chyba ze pod koniec miesiąca, bo tak mi sie nieregularnie zbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Część kojarzę, część chcę przeczytać... All you need is kill niedługo sobie kupię. Liczę na recenzje "Labiryntu Odbić", "Morderców", "Obcego", "Porachunków" i "Kompleksu 7215"... Trochę się tego nazbierało... Ciekawy blog
    ogółem, będę wypatrywać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dzielnica Obiecana" Pawła Majki czeka na mojej półce na przeczytanie. Jestem jej ogromnie ciekawa. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej chciałabym przeczytać biografię o Riedlu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnego tytułu, ale przypomniałaś mi, że na stoliku mam do przeczytania "Książki". :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.