wtorek, 9 grudnia 2014

Podsumowanie wyzwania mangowego - listopad

Kopirajt ołrajt, o ile zaznaczycie, że to moje.
Cześć,
po raz kolejny przedstawiam Wam spóźnione podsumowanie miesiąca, tym razem robię to po raz przedostatni. Tak, chyba nadszedł ten moment, kiedy przyjdzie obwieścić światu, że po Nowym Roku reedycji nie będzie, ponieważ nie wyrabiam się czasowo. Uczelnia, sprawy prywatne, kilka zleceń. Z pewnością pochwalę się jakich, ale muszę je poważnie poszarpać najpierw. Obecnie grzebię w 2 tekstach i sama po sobie poprawiam. Powinnam w końcu je odłożyć.

Ale nie o tym. Wyzwania nie będzie w 2015. Za miesiąc przyznam nagrodę i będzie super, a sama wrócę do czytania "Uteny"... wrrrróóóóć! Kupiłam niedawno na próbę 3 pierwsze tomy "Rewolucjonistki Uteny" i nie wiem co ja w ogóle przeczytałam. Nie ogarniam, nie rozumiem, jestem na nie, bo w ogóle po co oni się tam ze sobą tłuką o laskę z umysłem rozwielitki, której jedyną zaletą jest przechowywany w jej ciele miecz. Tak. I nie chodzi o to, że tamta jest czarna. Nie o rasizm, a o kreację między innymi tej postaci. Do tego jakieś cuda-wianki o przeznaczeniu, Końcu Świata (pisany z wielkiej, bo to ksywa) i iluzorycznym, odwróconym niemal do góry nogami zamku (zamek to chyba jedyna zaleta). A, miało być romantycznie, ale ja tam widzę preludium jakiegoś hentajca lub niezrealizowane marzenia autorki. Chyba sobie aniołka wydrukuję i wsadzę w portfel.

Dobra, rozgderałam się. Miało być o czymś innym, o podsumowaniu. No to jedziemy.

U Laures Majere mogliście przeczytać o:

U Ayi/ Lidii Kowalskiej przeczytacie o "Pamiętniku przyszłości", tomie 1 od Waneko.

Na Zapiskach totalne retro, "Czarodziejka z księżyca", tom 1 od JPFu pozdrawia.

Ogólnie poddaję pomysł pod zastanowienie mangomaniakom/ otaku/ jak tam się zwiecie prywatnie i za kogo się uważacie. Otóż - czy jest na sali ktoś, kto zechce poprowadzić wyzwanie w przyszłym roku?
 
Linki do swoich tekstów pozostawiajcie jak zwykle w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi, ja szczęśliwie lubię i książki i mangi i komiksy. Są mangi dla dorosłych i jak by Pani chciała spróbować to mogę coś polecić ( zależy jakie gatunki Pani lubi SF, obyczajowe, romanse ). Na polskim rynku większość mang to pozycje dla młodzieży ale jest też trochę pozycji dla dorosłych.

      Usuń
    2. Padłabym ze szczęścia, gdyby poszedł dodruk "Hiroszimy". Według mnie ta manga może dotrzeć do naprawdę wielu, tak jak film "Grobowiec świetlików".

      Usuń
  2. http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/12/tasogare-otome-x-amnesia-tom-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/12/girl-friends-tom-1-recenzja-studio-jg.html

    OdpowiedzUsuń
  4. http://ksiazkimangi.blogspot.com/2014/12/all-you-need-is-kill-tom-2-jpf-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.