poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wyzwanie mangowe i wielkie podsumowanie całego roku

Słodka bomba Silly

Cześć,

 rok 2015 wjechał taranem w moją próbującą się ogarnąć rzeczywistość - ze skutkiem może nie tragicznym, ale z pewnością znamiennym. Uniwersytecka platforma nie działa. No dobrze, podobno rosyjscy naukowcy odkryli, że USOS działa nawet w trybie offline. Kto studiuje w tych głupich czasach (wszystko załatwiane jest przez internet, a "góra" bez powodzenia stara się to wszystko ogarnąć i kłamie w żywe oczy, że jest OK), ten wie o co chodzi.
Rysuję. Teraz namiętniej niż poprzednio. W połowie maja mam deadline dotyczący komiksu, nad którym pracuję. Tak, po prawej stronie macie podpowiedź. Mogę jeszcze cicho szepnąć, że ten projekt poza adaptacją treści książki Marcina Brzostowskiego będzie zawierał jeszcze pewne dodatki, ale o tym sza. Jeśli uda mi się wyrobić z terminem, w lutym dowiecie się więcej, zostaniecie zaproszeni na nowego bloga dotyczącego losów sympatycznej bomby, bazgrolandii. Może pojawi się jakieś "side story", które mnie kusi, ale rzeczywistość daje ostro po głowie z okazji braku czasu. A! O facebookowej stronie nie wspomniałam. Ją też planuję, ale o tym jeszcze sza. Plotek koniec. Także orędzia nieprezydenckiego.

Wyzwanie mangowe.


Właśnie. Gderało mi się już o zamknięciu tego wyzwania. Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim recenzentom, którzy podrzucali mi swoje teksty. Nie było ich może zatrważająco wiele, w porównaniu na przykład do ilości recenzji napływających do wyzwań książkowych, ale jest duch w narodzie. Dzięki.

Przez cały rok (zaszalejmy!) mogliście czytać o wielu ciekawych (no dobrze, tych mniej ciekawych też). Przeżyjmy to jeszcze raz. Kolejność uczestników jest przypadkowa.

U Laures Majere pojawiły się recenzje:
Recenzja zbiorcza "Olimpos", "Loveless", "Książę Piekieł", "Atak tytanów" - tomy drugie.

U Ayi/ Lidii Kowalskiej pojawiły się teksty:
U Hoffci mogliście poczytać o:

U Mariusza Podgrudnego mogliście znaleźć teksty o:
U mera99:
 Na blogu Kiia:

Na Myślach wolno płynących:

 Na Zapiskach:
Uff! Podsumowanie roku dokonane.

Już wcześniej wspominałam, że nie będzie reedycji. Jeśli ktoś chce pociągnąć wyzwanie na 2015 rok, niech da znać, ponieważ teksty o mangach będą się na tym blogu niezmiennie pojawiały. Laures Majere prosiłabym o kontakt pod mgos.gwara@gmail.com - ustalimy co z tym "Superczłowiekiem".

Przyszedł nowy rok, czas postanowień. Wspomniałam już o "Silly". Czym chcę się zająć poza tym? Skończyć "ukochany" kierunek i wybrać się na coś lepszego, czytać fantastykę, pisać i kombinować jakąś pracę okołoliteracką. Jest ambitnie. A Wy co planujecie?

4 komentarze:

  1. Ej, też mi się zdarzyło recenzować mangi, strasznie wdzięczna robota, choć na co dzień nie czytam! Zerknij jeśli masz chwilę!

    http://kulturaifetysze.blogspot.com/2014/12/recenzja-51-zakochany-tyran-hinako.html
    http://kulturaifetysze.blogspot.com/2014/12/recenzja-56-death-note-tsugumi-ohba-i.html

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie akcji, chociaż patrząc na ilość blogów z recenzjami mang to uczestników było niewielu.
    Co do noworocznych planów: żadnych wyzwań jako tako nie podejmuję, ale mam kilka celów: znaleźć pracę, podciągnąć angielski, czytać więcej książek i oczywiście rozwijać bloga.
    Powodzenia w realizacji Twoich planów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam w e-mailu ( pisze tu bo nie otrzymałam odpowiedzi ) mam już Superczłowieka. Nie chce robić kłopotów było mi miło uczestniczyć w tym wyzwaniu nie oczekiwałam nagród. Zrzekam się Superczłowieka na poczet 2 miejsca :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.