środa, 4 marca 2015

Jak z bicza strzelił, dwa latka minęły

"Słodka bomba Silly" powstaje dzielnie
Któż by pomyślał, dzisiaj mija kolejny rok, już drugi, odkąd szaleję na blogspocie i gderam Wam radośnie o książkach. Właśnie, któż by pomyślał. Do tej pory nie prowadziłam nic, żadnego bloga, czy też pamiętnika, przez tak długi czas. To się chyba nazywa pasja. I zatarta klawiatura.
Zatem dwa lata. Magia. Przez ten okres poznałam wielu ciekawych ludzi: pisarzy, autorów, recenzentów, pasjonatów literatury. Spotykaliśmy się na imprezach tematycznych, jak targi książki, spotkania autorskie, czy też na konwentach.
Nawiązałam kilka ciekawych współprac, z czego najbardziej cenię tę z akcją Polacy Nie Gęsi i Swoich Autorów Mają. Niektórzy gderają, że podobno na jej łamach promowane są tylko książki wydane w trybie vanity-publishing...  Pozwolę sobie się nie zgodzić, w razie potrzeby mogę posypać nazwiskami.
Zaczęłam łapać doświadczenie w kreśleniu po tekstach. Wciąż nie skończyłam wszystkich projektów, ale idę na przód. Może przed Wielkanocą wreszcie zamknę kilka spraw.
Sprawą, która jeszcze zajmie trochę czasu, macie zilustrowaną powyżej. Chyba już się chwaliłam, że pracuję nad rysowaną wersją "Słodkiej bomby Silly". Mam już zrobiony prolog, teraz rysuję pierwszy rozdział. O ile się uda, skończę w połowie maja. Dlatego też pewnie notki będą pojawiać się nieregularnie. No dobrze, już się pojawiają nieregularnie.
Wracam do pracy. Radośnie, w geście toastu unoszę kubek z kawą. Miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Kubek z kawą i toast, podoba mi się to. Życzę wielu kolejnych lat udanego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie unoszę kubek z kawą, więc sto lat, wznoszę toast z Tobą za następne powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnych lat blogowania :)
    Pozdrawiam, Łukasz
    zdobraksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej - jaki to kolor ??

    Życzę wielu udanych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę w odpowiednim momencie :)

      Wszystkim dziękuję :D

      Usuń
  5. U mnie w kwietniu będzie dopiero roczek :) Nadal czuję się jak raczkująca w blogosferze. Mam wrażenie, że nikt nie traktuje mnie poważnie. Wszyscy poznają innych bloggerów, wymieniają się z nimi książkami, rozmawiają, robią wspólne posty, a ja nic :c
    Gratuluję wytrwałości i życzę dalszej przyjemności z blogowania :)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie - najlepsze życzenia urodzinowe, dwa lata to już nie byle co! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia ja się bardzo cieszę, że na mojej dróżce blogerskiej my mamy okazję ze sobą w ramach "Polacy nie gęsi i swoich autorów mają' współpracować, poznaliśmy sie wczęsniej na lc, i dzięki Tobie do gęsi trafiłem. Za to jestem Ci wdzięczny:-) Przy okazji współpracy mamy okazje czasem o fantastyce pokonwersować,i powymieniać sie literackimi doświadczeniami. Wszystkiego dobrego Gosia z okazji tej Twojej blogerskiej rocznicy, Powodzenia w recenzowaniu ciekawych książek i ciekawego o nich pisania życzę. Tyle:-) Trzymaj się dzielnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.