wtorek, 24 marca 2015

Koniec i początek.

https://www.facebook.com/PNGiSAM?fref=ts
Kliknięcie w obrazek przekieruje Was na stronę facebooka.
Podobno koniec prawie zawsze jest początkiem, przynajmniej takie słowa pojawiają się w 'Kiedy umieram" zespołu Hunter. Do umierania mi nie spieszno, ale wiadomo, w życiu pojawiają się końce i początki.
Nadszedł koniec. Podjęłam decyzję, która kiełkowała we mnie od dłuższego czasu. Chodziłam z tym długo, namyślałam się, drapałam po szczecinie, spamowałam powiernikowi i starczy.

Zrzekłam się roli rzecznika prasowego w akcji Polacy Nie Gęsi i Swoich Autorów Mają. Niedługo zapewne również zerwę z akcją współpracę recenzencką, tylko nadrobię wszystkie zaległe teksty. Ta chwila musiała nadejść. Szczególnie, że zauważyłam u siebie syndrom wypalenia. Nie miałam głowy, by zajmować się sprawami akcji.

Dlatego też koniec. I początek. Czas się dokształcić w dziedzinie korekty i redakcji.

Kot Schroedigera




2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.