środa, 8 kwietnia 2015

Recenzja "Mroków" na AtaTV

Cześć,
jeszcze na blogu nie zarabiam, więc nie podejrzewacie mnie, moi drodzy, o pisanie posta sponsorowanego. Chcę jednak podzielić się z Wami ciekawą recenzją "Mroków" Katarzyny Szewioła-Nagel.





Zatem załoga z AtaTV chwali się nową recką. Recką wartą zauważenia, bo się postarali. I chyba dlatego spamuję Wam przez blog, bo ostatnio kiepsko z moją szanowną, facebookową stroną. Pobiadolę o tym innym razem, dzisiaj mi się nie chce. Nawet tekst się wyjustować nie chce.

No dobrze, na odchodne poproszę Was o jedno - zróbcie Atamanowi hałas pod filmikiem na Youtube. Komentujcie, dyskutujcie - nawet o Waszym podejściu do Sosnowca, Białegostoku, czy Kolna. Niech się dzieje.
I nie zapomnijcie o subskrypcji :)
A tymczasem lecę, uczelnia wzywa.
Pozdrawiam,
Cat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.