czwartek, 23 lipca 2015

Genius Creations - konkurs literacki "Dobro złem czyń"

https://www.facebook.com/wydawnictwogeniuscreations?fref=ts
 Cześć, w skrzynce znalazłam dzisiaj ciekawą informację od wydawnictwa Genius Creations. Jest tak intrygująca, że postanowiłam się nią z Wami podzielić. Może wychodzi ze mnie leń, że po prostu ją przytaczam, ale zależy mi na tym, by jak najszybciej wieść o konkursie dotarła do Waszej świadomości. Do klawiatur, kto żyw.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rodzimi miłośnicy fantastycznej krótkiej formy nie mają łatwego życia. Antologie tematyczne ukazują się coraz rzadziej, a rynek czasopism w ostatnich latach znacząco się skurczył. Jako wydawnictwo niemal od początku stawiamy na współpracę z dobrze rokującymi autorami, a nie tylko z tymi znanymi, dlatego też postanowiliśmy ułatwić start przyszłym, być może następcom Sapkowskiego lub Dukaja.
   
W naszym literackich zmaganiach jury wyłoni dziesięciu autorów, dla których zostaną otwarte podwoje wydawnictwa. Temat przewodni: „Dobro złem czyń”, w szeroko rozumianej konwencji fantastycznej.

Wszelkie szczegóły na temat konkursu można znaleźć tutaj: http://geniuscreations.pl/dobro-zlem-czyn/
Prace przyjmujemy do 31-go października tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.