piątek, 10 lipca 2015

Genius Creations - zapowiedzi

https://www.facebook.com/wydawnictwogeniuscreations?ref=ts&fref=ts
Cześć,
nadeszła wreszcie ta chwila, kiedy pochwalę Wam się nawiązaniem współpracy z wydawnictwem Genius Creations. Niedługo na blogu pojawi się pierwszy jej owoc - moje gderando o "Rodzie" Emila Strzeszewskiego.

Tymczasem jednak chciałabym Was zachęcić do rzucenia okiem na ich zapowiedzi wydawnicze. Poniższe zestawienie odnalazłam dziś rano w skrzynce (tak, ostatnio mam mniej czasu na sprawdzanie maila). Co w nim znajdziecie? Mnóstwo intrygujących nowości, ale także i nowe wydania niektórych tytułów. Nie czytałeś/ nie czytałaś "Chóru zapomnianych głosów" Remigiusza Mroza, bo papier się wyprzedał? Nie ma problemu, już niedługo będzie dostępny.
Na co jeszcze warto czekać? Zobaczcie sami:

Jesień 2015
  • "Nóż" – Rafał Cuprjak
  • "Pieśń węży" – Maria Dunkel
  • "Spalić wiedźmę" – Magdalena Kubasiewicz
  • "Studnia Zagubionych Aniołów" – Artur Laisen
  • "Order" – Marcin Jamiołkowski
  • "Nawrócony Mesjasz" – Paweł Imperowicz
  • „Efekt Eteru” – Wiktoria Król
  • „Okup krwi”, Marcin Jamiołkowski – drugie wydanie
  • „Chór zapomnianych głosów”, Remigiusz Mróz – drugie wydanie
    Zdjęcie: Zapiski z przypomnianych krain
  • „Pokój światów”, Paweł Majka – drugie wydanie

Zima 2015/2016
  • "Bezsenni" – Marcin Jamiołkowski
  • "Poziom -1" – Tomasz Kilian
  • "Order" – Marcin Jamiołkowski
  • "Paradoks marionetki" – Anna Karnicka
  • "Marvin" – Iza Korsaj
  • "Redlum" – Katarzyna Rupiewicz
  • "Echo z Otchłani" – Remigiusz Mróz
  • "Góry Pamięci" – Wiesław Gwiazdowski
  • "Zima" – Michał Ochnik
  • "Dobro złem czyń" – antologia

2016 rok
  • "Galaxia Dracones" – Paweł Imperowicz
  • "Przedstawienie mojego życia" – Joanna Krystyna Radosz
  • "Trzech Cnotliwych Morderców" – Marcin Pągowski

Powyższe zestawienie może ulec zmianie. Zapraszam na stronę wydawnictwa, gdzie znajdziecie aktualną ofertę i plany wydawnicze.

Jakby się ktoś pytał, w moim Paincie powstało, a jakże ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.