czwartek, 15 października 2015

Darmowe opowiadanie Marty Krajewskiej



Marta Krajewska z zawodu jest kulturoznawcą, pasjonuje się rekonstrukcjami historycznymi - tego typu enigmatyczne info na temat autorki można odnaleźć na stronie wydawnictwa Genius Creations.

Pani Marta debiutowała w 2014 roku opowiadaniem "Daję życie, biorę śmierć" ("Nowa Fantastyka"). Utwór ten został nominowany do Nagrody imienia Janusza Zajdla. Publikowała również w zbiorze opowiadań "Toystories" ("Śpij, chłopczyku") wydawnictwa Morpho. Niedawno ukazał się również drugi tom "Horroru na Roztoczu", gdzie także można odnaleźć tekst autorki (radośnie wsparłam ten projekt i otrzymałam książkę, więc pozwolę sobie z czasem o niej napisać kilka słów).

Na stronie wydawnictwa Genius Creations można odnaleźć darmowe opowiadanie autorstwa pani Marty. Tekst ukazał się wcześniej w piątej antologii z serii "Fantazje zielonogórskie".
"Czego należało dowieść" czeka na Was w trzech formatach tutaj.

Miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.