wtorek, 17 listopada 2015

Ten pierwszy raz - konkurs na mikropowieść w wydawnictwie Genius Creations


https://www.facebook.com/wydawnictwogeniuscreations/?fref=ts

Dobry wieczór,
emocje po konkursie literackim "Dobro złem czyń" jeszcze nie opadły, a z obozu Genius Creations napływają nowe wieści, opatrzone zagadkowym i dającym do myślenia kryptonimem "Ten pierwszy raz". Zaintrygowani? Słusznie, bowiem grupa trzymająca władzę w Wydawnictwie uknuła plan niecny, być może podstępny, ale przede wszystkim ciekawy... Bo taki właśnie ma być ten pierwszy raz.
Przestańcie teraz nerwowo chichotać, jeśli "to" przyszło Wam do głów.

Będzie ciekawiej. Tym razem jury oczekuje od każdego  uczestników tekstu w klimacie SF. Nie byle jakiego tekstu - mikropowieści. I erotyka też jest dozwolona, choć głównym tematem tekstu ma być kontakt z obcą cywilizacją.

Zaintrygowani? Pełen regulamin oraz bezlitośnie tykający licznik znajdziecie na stronie wydawnictwa (klik). Pozostaje mi życzyć wszystkim uczestnikom powodzenia: wybicia klawiszy na klawiaturze, czy jakoś tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.