poniedziałek, 2 listopada 2015

Zapiskowy patronat: Złote Spinki Jeffreya Banksa

Niezmiernie miło mi poinformować, iż otrzymałam możliwość objęcia patronatem medialnym najnowszej książki Marcina Brzostowskiego - "Złote Spinki Jeffreya Banksa", która ukaże się nakładem wydawnictwa e-bookowo.

„Złote spinki Jeffreya Banksa” – to powieść gangsterska (kryminał), której akcja rozgrywa się we współczesnym Londynie. Ukazuje perypetie trzech głównych bohaterów: ministra spraw wewnętrznych, Jeffreya Banksa, szefa londyńskiego podziemia, Ezekiela Horna oraz jednego z jego wiernych żołnierzy, Frankiego Turbo. Pierwszy z nich gubi złote spinki będące prezentem od żony, drugi zmuszony jest potwierdzić swoją dominację nad bossem rosyjskiej mafii, natomiast przed Frankiem Turbo stoi zadanie polegające na tym, aby w bezpieczny sposób przetransportować dwadzieścia kilogramów kolumbijskiej kokainy. Z każdą upływającą godziną sprawy coraz bardziej się komplikują, a to dopiero początek prawdziwych kłopotów trójki Londyńczyków. Co faktycznie łączy naszych bohaterów, do kogo machała Królowa i do czego jest zdolna dziwka, Piękna Sara Lou, niech przekona się sam Czytelnik.
 (opis wydawcy)

Muszę się przyznać, że wsiąkłam. Miałam dosłownie kilka minut na rzucenie okiem na treść książki (obowiązki w pracy) i musiałam przerwać, bo chichotałam. Dlaczego? Opowiem Wam o tym już niedługo - trzymajcie rękę na pulsie.
Dziękuję Marcinowi Brzostowskiemu za zaufanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.