poniedziałek, 15 lutego 2016

Konkurs walentynkowy wydawnictwa Genius Creations

Dzień dobry!
Nie mam w zwyczaju obchodzenia Walentynek, zatem nie siliłam się wczoraj na opowiadanie Wam o jakiejś książce o wielkiej i romantycznej miłości, co skały przenosi i takie tam.
Pardon.

Ale, by nie było, żem w ogóle zimna ryba, powiadomię Was o konkursie zorganizowanym z okazji Walentynek na profilu wydawnictwa Genius Creations.

Zasady są proste. Szalenie proste. Wystarczy mieć konto na facebooku, zalogować się w konkursową aplikację, napisać z którą z postaci literackich chciałbyś/ chciałabyś się umówić i voila. Macie czas do 21.02.2016 do godziny 20:00.
Nagrodą w konkursie jest wybrany przez zwycięzcę ebook wydany przez GC.

Zasady konkursu i apkę znajdziecie pod tym linkiem - klik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.