środa, 23 marca 2016

Poradnik pozytywnego myślenia - konkurs

Ziemniakiem robione, dlatego nieostre
Hej, ponieważ książka mi wybitnie nie podeszła, a nie chce mi się wystawiać jej na grupy sprzedażowe (lenistwo wychodzi na wierzch), do tego wiosna przyszła, ogłaszam konkurs.

Do wzięcia jest noszący lekkie ślady używania egzemplarz "Poradnika pozytywnego myślenia" (z mojej prywatnej kolekcji). Dodatkowo dorzucam także metalową zakładkę do książki i zawieszkę-delfinka ze szkła weneckiego. Bo ma być pozytywnie.

Na początek trochę formalności:

1. Organizatorem i fundatorem nagród jest właścicielka bloga Zapiski z przypomnianych krain.
2. Nagrodą w konkursie jest zestaw książka + zakładka + zawieszka/ wisiorek.
3. Nagrody wysyłam na terenie Polski. Jeśli zwycięzca życzy sobie wysyłkę za granicę, pokrywa częściowo koszta wysyłki (wszystko, co jest powyżej ceny Paczki Mini).
4. Uczestnikiem może być każdy komentator bloga.
5. Zwycięzcą będzie osoba wybrana spośród tych, które w zgłoszeniu podadzą adres mailowy, na który wyślę informację o wygranej; oraz udzieli - według mnie - najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
6. Konkurs trwa od 23.03.2016 do 5.04.2016.
7. W przypadku, gdy będzie poniżej 10 zgłoszeń, nagroda nie zostanie przyznana.
Pytanie konkursowe:

Co nastraja Cię pozytywnie?


Czekam  na Wasze odpowiedzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.