środa, 2 marca 2016

Zrzędownik - komiks z luźnymi refleksjami

Cześć.
Dzisiaj znowu średnio typowo, znaczy jak zwykle nietypowo, ale cicho.
Od jakiegoś czasu na stronie facebookowej (klik) mojego bloga pojawiają się luźne rysuneczki będące odzwierciedleniem mojego samopoczucia i/ lub refleksjami na temat otaczającego mnie świata.
Zapraszam do śledzenia, komentowania, czytania. Może macie jakieś sugestie? Za nie też się nie obrażę.
A teraz znikam. Anektuję chyba jakiś grzejnik na kawiarni i jakoś przebieduję do godziny 18:00.
Miłego dnia ;)
A, pojutrze trzy latka bloga. W sumie reflektowalibyście jakiś książkowy fant na tę okoliczność? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.