poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Mangowy stosik - nowości na Zapiskach

Przyznaję się, że zaniechałam z tradycją robienia stosików. Nie wrzucałam ich co miesiąc, dwa, trzy. Nie pojawiały się co tydzień. Nie dlatego, że nie miałam o czym pisać. Miałam. Gorzej z czasem, chęciami, ogólną aurą.

Dzisiaj jednak przyszedł czas się pochwalić. Tak, zrobiłam spersonalizowany kubek, więc pierwszy powód ku temu się pojawił. Niektórzy już go widzieli w odsłonie kebaba z zapomnianych krain (musiałam odpisać jednej kawiarni na maila, a nie miałam wolnych rąk. Idea zrodziła się w mgnieniu oka). Pod kubeczkiem widzicie wilczy stosik, fanty zakupione i otrzymane w sklepie Okami.

Od góry lecąc:
  • pierwszy tom powieści "Sword Art Online". Tytuł klasyfikowany jest jako light-novel, czyli książka wydana z ilustracjami mangowymi. Pamiętam, że fani gorąco liczyli, by SOA było pierwszym tytułem light.. na rynku, ale serię wyprzedziło "All you need is kill"/ "Na skraju jutra". SOA to opowieść o świecie gry MMORPG, z której nie można się wylogować. Zabrzmiało znajomo? Mi trochę, lecz w opowieści, która przychodzi mi na myśl, tylko jeden bohater nie mógł wyjść z systemu,
  • "Przyjaciółki", czyli jednotomowa manga od Waneko. Opowieść o tym, że prawdziwa przyjaciółka jest o wiele więcej warta od chłopaka. Czy rzeczywiście? Ja już wiem, niedługo pogderam,
  • "Pieśń Apolla 2" Osamu Tezuki. Kontynuacja perypetii chłopaka, który za swoje nastawienie wobec miłości i ludzi zakochanych obłożony został klątwą - ma przeżywać życia, jednak nie dane mu będzie połączyć się z ukochaną,
  • "Exitus Letalis" w tomach trzech. Historia młodej psycholożki Evy, która ma pomóc weteranom wojennym uporać się z traumą. Jednak gdy przybywa na miejsce, spostrzega, że czekają na nią nie staruszkowie, a gromada przystojniaków z poważnymi problemami psychicznymi...
To  by było dzisiaj na tyle. Przygotowuję dla Was teksty o powyższych pozycjach, w kolejce mam też kilka zaległych, które - mam nadzieję - sukcesywnie będą się pojawiać.
A Wy co czytacie? Co ciekawego pojawiło się ostatnio w Waszych biblioteczkach? Pochwalcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Pamiętaj, że komentarze będące spamem lub obrażające innych będą kasowane.

Informuję iż teksty (nie będące odpowiednio odznaczonymi cytatami z książek) oraz rysunki/ komiksy zamieszczane na tym blogu są moją własnością.
Okładki książek i komiksów pochodzą z serwisu lubimyczytac.pl .
Kopiowanie i/ lub przerabianie, przeredagowywanie tekstów bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.